FAQ

Wie/wat is Wijnboks?

Voor meer info hierover verzoeken we u graag naar deze blog te gaan.

Waar staat Wijnboks voor?

Wijnboks staat voor 'value for money', duidelijkheid en kwaliteit en streeft hierbij naar hoge service met het oog op duurzaamheid. Hierbij komt het dus voor dat uw bestelling geleverd kan worden in hergebruikt verpakkingsmateriaal.

Wijnboks staat ook graag voor openheid en is dus bereikbaar voor al uw vragen via info@wijnboks.nl. 

Wat kan ik verwachten van Wijnboks?

Wijnboks streeft naar een hoog service niveau met producten van datzelfde hoge niveau. Mocht u hier niet over tevreden zijn, nodig ik u graag uit om contact op te nemen via info@wijnboks.nl.

Wat voor producten/diensten verkoopt Wijnboks?

Wijnboks verkoopt diverse wijn-gerelateerde producten. Zowel wijn, materiaal, wijnspellen en diensten zoals wijnproeverijen, relatiegeschenken en adviezen. Vragen hierover kunnen gesteld worden via info@wijnboks.nl of 06-50864191.

Heeft Wijnboks ook een bezoekadres?

Wijnboks heeft geen winkelruimte maar in goed overleg kunnen bestelling opgehaald worden. 

Voor overleg met betrekking tot te organiseren evenementen zal Wijnboks naar u toe komen.

Verzending/bezorging

Wijn besteld?​

Dat is een goede keuze! 

Uw bestelling wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en bezorgd via de gekozen optie, via lokale bezorging zal ik contact met u opnemen over wanneer u in de gelegenheid bent om de bestelling in ontvangst te nemen.

Buiten regionale bezorging? U ontvangt een track & trace nummer zodat u de bestelling online kunt volgen. De bestelling wordt geleverd middels Flespakket via PostNL.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Indien er gekozen is voor een lokale bezorging per bakfiets zal dat altijd Wijnboks zelf zijn in overleg met ontvanger.
Bij keuze voor buiten regio Castricum zal de bezorging van uw online bestelling worden verzorgd door PostNL.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?
Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt. 

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het in overleg mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen. Hierover neemt Wijnboks zelf contact op.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?
Het is mogelijk om een bestelling buiten Nederland te laten bezorgen. Bezorging in België geschied eveneens middels Flespakket en lokale bezorgdiensten. Bezorging buiten BeNeLux? Informeer via 06-50864191 of  info@wijnboks.nl naar de mogelijkheden en kosten.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij proberen uw bestelling binnen 7 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 10 werkdagen geleverd. 

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Is uw bestelling na 7 werkdagen nog niet aangekomen? Neem dan contact op via  info@wijnboks.nl, u zult zo snel mogelijk bericht terug ontvangen.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.
Indien u niet alle producten hebt ontvangen, zonder dat u hier van te voren over bent geïnformeerd, neem dan contact op met info@wijnboks.nl, u zult zo snel mogelijk bericht terug ontvangen.